Va multumesc! Haideti sa reusim impreuna!

images (1)

Inca o data, va multumesc tuturor celor care ati ales sa auziti, sa ascultati si sa intelegeti situatia disperata in care se afla medicii rezidenti din Romania.
Am ramas foarte placut impresionata cat de multi sunteti cei care mi-ati scris mesaje, e-mailuri, cei care m-ati sunat sa ma incurajati, sa nu ma las intimitada, sa lupt in continuare!
Faptul ca stiti ca am nevoie de aceasta sustinere si faptul ca o primesc fara sa o cer, intrebarile pertinente pe care mi le transmiteti sa le dau mai departe nu pot decat sa arate necesitatea cat mai urgenta a unor schimbari majore in sistemul medical, schimbari care sa ofere medicilor posibilitatea de a-si desfasura profesia cu pasiune si fara a fi asaltati de catre pacienti la buzunare cu “spaga”, inseamna a crea medicului rezident mediul oportun pentru ca el sa nu se afle in pozitia vulnerabila de a avea nevoie de bani pentru a trai din alte surse decat salariale! Inseamna ca pacientii in sfarsit sa poata fi consultati/tratati fara gandul la “plicul” pentru doctori si cu siguranta ca sunt pe cele mai bune maini!
Inseamna sa ne pastram in tara medicii cei mai bine pregatiti!
Va multumesc inca o data, pentru ca nu sunt singura in aceasta lupta! Multumesc profesorilor mei, ai nostri, care mi-au trimis mesaje frumoase, ce dovedesc sprijinul pe care domniile lor ni-l ofera in lupta impotriva acestui sistem de sanatate corupt!
Mentionez ca mass-media a fost alaturi de mine si ma simt onorata ca si-au dovedit umanitatea si profesionalismul dandu-mi voie sa imi fac meseria, fara a ma stresa cu mesaje inutile! Aveti cuvantul meu ca imediat ce voi avea detalii pentru Dvs, vom stabili un interviu.
Astept in continuare mesajele voastre, ale tuturor!
Haideti sa nu ne oprim din a ne cere drepturile la normalitate pentru a ne exercita profesia de medic, pentru a ne trata pacientii, pentru a avea bani sa mancam si sa ne permitem vizite la stomatolog!
Sunt coplesita de toate gandurile voastre bune!
AVEM TOT CE NE TREBUIE PENTRU A REUSI!

One thought on “Va multumesc! Haideti sa reusim impreuna!

  1. Gabriela January 19, 2015 / 7:13 pm

    Draga Gabriela,
    Sunt coplesita de ce am citit aici.
    Sincera sa fiu mi-au dat lacrimile.
    Te felicit din suflet pentru curajul si coerenta acestei petitii, esti minunata.
    Sper din tot sufletul ca presedintele sa ia in serios acest strigat disperat si sa intreprinda ceea ce e necesar.
    Parerea mea este ca nu se poate lucra profesional atata timp cit exista lipsuri si dupa atata studiu ….umilinta.
    Eu locuiesc in strainatate de 4 ani , am plecat pentru ca nu mi-am putut imagina viata in lipsuri. Macar aici exista stabilitate financiara, protectie sociala si de sanatate excelente.
    Daca imi spui ce fel de tensiometre ori stetoscopuri folosesti poate iti trimit eu de aici. Trebuie sa imi dai si o modalitate privata de comunicare deoarece aici nu cred ca e indicat sa facem schimb de date.
    Aici in Austria medicii lucrau la fel de multe ore, garzi lungi…dar erau platiti pe masura.In urma cu 3-4 luni de zile sau revoltat si au cerut guvernului un program de lucru legal ca orice alt angajat din orice alt domeniu (maximul admis de ore lucrate conform legii este de 48 de ore pe saptamana ), si in urma presiunilor facute au castigat acest drept cu 01. 01.2015.Desigur ca au taiat ceva din salarii, iar acum sunt nemultumiti avand in vedere complexitate, riscul si stresul profesiei si au mai obtinut 15-20 % la salarii. Problema e ca erau putini Medici de aceea lucrau atatea ore ,si pacientii erau programati la operatii putind dura si Pina la 6 luni. La tomografia computerizata si rezonanta magnetica timpul de asteptare era de circa 1 Luna de zile…..itio dai seama ca acum e dezastru….aici in landul unde eu locuiesc e o mare carenta de Medici . Conducerea landului e disperata ca nu stie de unde sa mai gaseasca medicii necesari….desigur ca Limba e prioritara.
    Parerea mea este ca daca nimeni nu va lua in serios apelul vostru al medicilor Romani va trebui sa urmati calea pribegiei…sa va duceti acolo unde sunteti respectati din toate punctele de vedere si unde puteti avea o viata decenta…confortul psihic e necesar in aceasta meserie.
    In orice caz daca ai un mic concediu te invit cu mare drag la mine intr-o mica vacanta,iar daca schiezi e locul potrivit.
    Imi pare sincer rau ca indolenta politicienilor corupti afecteaza intelectualii. Nu merita sa fie aruncati la marginea societatii,iar medicul este omul ghidat de Dumnezeu medicul suprem.
    Te imbratisez si poate imi trimiti un raspuns.
    Gabriela

    Like

Leave a Reply

